*
Sugerowane prawidłowe odpowiedzi z egzaminu maturalnego z języka polskiego na poziomie podstawowym Dodane 2011-05-04 08.50 , komentarzy 33

Matura 2011: język polski - poziom podstawowy - odpowiedzi

W środę, 4 maja 2011, maturzyści w całej Polsce pisali egzamin maturalny z języka polskiego. Sprawdź sugerowane prawidłowe odpowiedzi do testu z języka polskiego na poziomie podstawowym.

Autor: sxc.hu


4 maja 2012 - MATURA 2012 - JĘZYK POLSKI - POZIOM PODSTAWOWY, 7 maja 2012 - MATURA 2012 - JĘZYK POLSKI - POZIOM ROZSZERZONY

Tu znajdziesz arkusze egzaminacyjne oraz sugerowane prawidłowe odpowiedzi i rozswiązania









Sprawdź, czy poradziłbyś sobie z odpowiedziami na pytania, z jakimi musieli zmierzyć się tegoroczni maturzyści.








Uwaga! Strona nie odświeża się automatycznie! Użyj f5 lub kliknij tutaj!



Aby rozpocząć przeglądanie odpowiedzi kliknij w pierwszą miniaturkę:

X

Miejsce
w rankingu
Rad

brak opisu

Autor ostatnio dodał:

Komentarze

maturzysta Gość
~maturzysta
Błędy 2011-05-04 14.37

Nie wiem co za gimbus pisał te odpowiedzi, ale wypadałoby je sprawdzić przed wstawieniem na stronę

LOL Gość
~LOL
Yyy.... 2011-05-04 14.39

Dokładnie. Lepiej poczekać na takie z CKE.

ilona Gość
~ilona
hah 2011-05-04 14.40

w ogole po co takie cos wstawiac xp juz lepiej zeby w ogole ich nie bylo,, normalnie wstyd!

Maturzystka Gość
~Maturzystka
???? 2011-05-04 14.41

Nie wydaje mi się że te odpowiedzi są poprawne...

nerwowy Gość
~nerwowy
Pytanko 2011-05-04 14.41

kiedy cke wstawi odpowiedzi?

nie Gość
~nie
? 2011-05-04 14.43

bzdury totalne. nawet zamkniete nie sa zrobione poprawnie...

Borys Gość
~Borys
eh 2011-05-04 14.43

jeżeli według was tekst ożywia użycie bezokoliczników i czasu teraźniejszego to przykre to. O moja wypowiedź jest ożywiona, użyłem czasu teraźniejszego !

dawid19 Gość
~dawid19
beznadzieja 2011-05-04 14.47

mam moze 4 zadania dobrze a wy???????

Krzychu Gość
~Krzychu
ok 2011-05-04 14.50

wcale nie jest źle zrobione a nawet zamkniiete są raczej dobrze. Kiedy od cke bedą oficjalne?

kkk Gość
~kkk
ad. czas teraźniejszy 2011-05-04 14.51

Odpowiedź o czasie teraźniejszym byłaby poprawna, gdyby nie fakt, że tak naprawdę cały tekst jest w tym czasie napisany...

yhy Gość
~yhy
Hah 2011-05-04 15.00

Uśmiałam się tylko z tych odpowiedzi... Bezokoliczniki? Czas teraźniejszy? Żart?

beased Gość
~beased
gimbus haha puchar jest nasz !!!!!!!!!!!!!!!! 2011-05-04 15.08

12 nie miało sensu

Lilia Łada Lilia Łada
Komentarz yyy usunięty 2011-05-04 15.09

Za wulgaryzmy.

Takietam Gość
~Takietam
Kiedy 2011-05-04 15.17

będą odpowiedzi z CKE?

ja Gość
~ja
glupota 2011-05-04 15.31

ludzie co wy piepszycie za glupoty !!!! robilismy testy przed matura ???? jak byscie robili to wiedzieli byscie ze sa zadania ktore punktowane sa za 2 punkty i maja 1 odpowiedz poprrawna ! tak samoi jest z zadaniami za 1 punt gdzie musisz podac 2 argumenty jak nie wiecej albo zaznaczyc 3 odpowiedzi poprawne !!!

a co do jednego zadania .. poprawna jest 1 odpowiedz. gdyz ta 2 w to bzdura. zaprzecza temu co autorka napisała. bariera to cos negatywnego cos co to chamuje. a autorka dokladnie napisala ! nie napisala ze to bariera ! napisala ze to potrzebne jest .! podstawa jest doradzanie i rozumienie 2 rozmowcy.. to co mowicie ze to poprawna odpowiedz - nie ma to najmniejszego sensu. nie znacie znaczenia słow !!!! porazka!

faleen Gość
~faleen
do madrego uzytkownika "ja" 2011-05-04 16.04

obawiam sie, ze to Ty nie znasz znaczenia slow a na dodatek nie potrafisz czytac prostego tekstu ze zrozumieniem. autorka tekstu wyraznie napisala: (tu cytuje) "Dlaczego wsrod barier komunikacyjnych znalazlo sie takze doradzanie?"

pozdrawiam tych co rzekomo "piepszą glupoty" :)

nikt Gość
~nikt
PRZEPRASZAM 2011-05-04 16.07

Przepraszam kolegę, ale hamuje pisze się przez "h"

DamianO Gość
~DamianO
Do kolegi.. 2011-05-04 16.23

gdzie się rodzą takie tępe strzały?? ;>
co za ludź...lol2

i HA Gość
~i HA
HAHA 2011-05-04 16.34

masakra, te odpowiedzi, więcej błędów niż ja robię, a jestem dysortografem :P, ps nie wiem jak bezokolicznik i czas teraźniejszy ubarwiają tekst, ale już to na innej stronie widziałem wcześniej, czyżby ktoś ściągał?;)

sylwia Gość
~sylwia
hahahahah 2011-05-04 16.54

jeden mądrzejszy od drugiego :D a jeśli już to nie mówimy "z dużej litery" albo "przez samo h" ;]
buhahahahahahaha

agnieszka Gość
~agnieszka
zal!!! 2011-05-04 16.55

Czytajac te odpowiedzi duzo mi sie nie zgadza wgl sa ulozone nielogicznie bez sensu.o tym ubarwianiu tekstu to na bank jest zla odpowiedz.wgl kto wkleil te odpowiedzi i czy wgl one byly sprawdzane? w sumie jestem zadowolona sadzialam ze bedzie trudniejszy teskt choc niekotre pytania sprawily mi trudnosc

agnieszka Gość
~agnieszka
haha 2011-05-04 16.59

czy zadanie 4 jest dobrze?

radek Gość
~radek
zle odpowiedzi 2011-05-04 17.00

juz widac ze zadanie 9 jest zle;P bo poprawna odpowiedz to drugie zagadnienie:))

radek Gość
~radek
zle odpowiedzi 2011-05-04 17.04

w tym zadaniu :) mialy byc wypisane poglady :) autorki a gdzie czlowieku masz w pierwszym zagadneniu ze empatia pomaga podczas rozmowy?:) w akapicie 7 mowila autorka o barierach :) i jedna z tych barier wlasnie byla odpowiedz 2 w zadaniu 9 ;))

xxx Gość
~xxx
cke 2011-05-04 17.54

kiedy mnie więcej bedą odp cke?

Dodaj swój komentarz: