Sprawdzian (Test) Trzecioklasisty 2012 (Obut 2012) - 22.05.2012

  • 2012-05-22, Aktualizacja: 2012-05-22 12:07
SPRAWDZIAN TRZECIOKLASISTY 1012 (OBUT 2012) - 22.05.2012

22 maja 2012 trzecioklasiści napiszą Ogólnopolskie Badanie ... (© archiwum)

22 maja 2012 trzecioklasiści napiszą Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów 2012 (OBUT) przygotowane przez CKE.

Badanie umiejętności trzecioklasistów ma dostarczyć informacje na temat poziomu wiadomości i umiejętności, które uczniowie zdobyli w czasie trzech lat nauki.

Test rozpocznie się o godz. 9.

OGOLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW składa się z dwóch testów. Pierwszy dotyczyć będzie języka polskiego, drugi - matematyki. Na rozwiązanie zadań z każdego testu uczniowie mają po 45 minut, pomiędzy nimi jest 15 minut przerwy.

Z chwilą, gdy będziemy mogli opublikować testy trzecioklasisty, poniższe linki staną się aktywne:

SPRAWDZIAN TRZECIOKLASISTY 2012 (OBUT 2012) - TEST Z JĘZYKA POLSKIEGO

 

SPRAWDZIAN TRZECIOKLASISTY 2012 (OBUT 2012) - ODPOWIEDZI Z JĘZYKA POLSKIEGO


SPRAWDZIAN TRZECIOKLASISTY 2012 (OBUT 2012) - TEST Z MATEMATYKI


SPRAWDZIAN TRZECIOKLASISTY 2012 (OBUT 2012) - ODPOWIEDZI Z MATEMATYKI



Podstawowym celem Ogólnopolskiego Badania Umiejętności Trzecioklasistów jest umożliwienie szkołom otrzymania dodatkowych informacji o poziomie wiadomości i umiejętności posiadanych przez ich uczniów kończących klasę trzecią oraz materiałów mogących stać się podstawą do refleksji nad sposobem funkcjonowania szkoły i sposobami doskonalenia jej codziennej praktyki.

Testy OBUT badają umiejętności z Podstawy programowej kształcenia ogólnego, m.in.:

- zapisane w celach kształcenia ogólnego w szkole podstawowej, np. zdobycie przez ucznia umiejętności wykorzystania posiadanych wiadomości podczas wykonywania zadań i rozwiązywania problemów;

- wymienione jako najważniejsze umiejętności zdobywane przez ucznia w trakcie kształcenia ogólnego w szkole podstawowej:

a) czytanie  – rozumiane zarówno jako prosta czynność oraz jako umiejętność rozumienia, wykorzystywania i przetwarzania tekstów (…),

b) myślenie matematyczne –  umiejętność korzystania z podstawowych narzędzi matematyki w życiu codziennym oraz prowadzenia elementarnych rozumowań matematycznych,

c) umiejętność komunikowania się w języku ojczystym (…), zarówno w mowie, jak i w piśmie;

- wymienione jako treści nauczania edukacji polonistycznej i edukacji matematycznej na I etapie kształcenia.

Komentarze (154)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Media Regionalne Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

wiktoria chudziak (gość)

hghg. ten test byl trudniejszy nisz w tmtym roku

Anonim (gość)

Straszyli nas że nie przejdziemy do czwartej klasy.. Nauczycielka straszyła nas że jak napiszemy na 1.To będziemy powtarzać 3 klasę.Jeden z mojej klasy napisał na pałe, a i tak
dostał się do czwartej klasy.

Kamila Cichocka-Nauczycielka (gość)

Polityka nie wchodzi tu w grę!!!. Ja także uważam ,że powinni wycofać ten sprawdzian ale tak jak już wcześniej napisałam polityka nic tu nie ma!!
Pani minister edukacji powinna zmienić ten tes ponieważ dzieci się nie domyślają dalszych treści zadań.
Gosiu ja jednak cię popieram w twojej wypowiedzi jest sens!

Konsekwentna wypowiedź 10latki powyższy komentaż

Pokaż wszystkie (154)
Reklama

Przeczytaj także

Najczęściej czytane

Witryna korzysta z plików cookies oraz informacji zapisywanych i odczytywanych z localStorage, aby dopasować interesujące treści oraz reklamy. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki, w szczególności w zakresie cookies, oznacza, że pliki będą umieszczane na urządzeniu końcowym. Możesz zmienić ustawienia przechowywania i dostępu do cookies i localStorage używając ustawień przeglądarki lub używanego urządzenia. Szczegóły w Polityce Prywatności.

Zamknij